Prijava na e-novice

Pravila uporabe
UMco d.d.
Leskoškova 12
SI-1000 Ljubljana

T: 01 520 18 30
F: 01 520 18 40
info@umco.si Oglejte si zemljevid z lokacijo podjetja
Bukla - brezplačna revija o dobrih knjigah.




Katalogi
O podjetju Predstavitev podjetja
Promocijska oblačila za vsako podjetje
Izrazite vašo izvirnost z našimi izdelki

Podjetje UMco je bilo kot družba z omejeno odgovornostjo ustanovljeno leta 1992, leta 2003 pa se je preoblikovala v delniško družbo. Začetna dejavnost podjetja je bila prodaja tekstila za promocijo, predvsem majic. Leta 1996 je naše podjetje podpisalo pogodbo s podjetjem Russell Europe Ltd. in postalo uradni distributer za blagovno znamko JERZEES. Kasneje se je prodajni program razširil še na kape blagovne znamke BEECHFIELD ter torbe, nahrbtnike in dežnike blagovne znamke QUADRA in BAG BASE. V zadnjih letih smo že uveljavljenim blagovnim znamkam promocijskih artiklov dodali programe modnih oblačil za promocijo SOL'S, SKINNI FIT, HENBURY, jakne PENDUICK, športna oblačila TOMBO in FRONT ROW, zanimiva pa je tudi kolekcija brisač TOWEL CITY in medvedki MUMBLES.

Danes je UMco prepoznaven po visoki kakovosti in raznolikosti svojih izdelkov, saj ponuja popolno kolekcijo promocijskih tekstilnih izdelkov, ki zajema vse od majic, polo majic, ženskih oblačil, srajc, puloverjev, polarnih flisov, vetrovk, otroških oblačil in raznih modnih dodatkov.


Leta 1997 je UMco razširil svoje delovanje tudi na medijsko področje, saj je tega leta v Sloveniji po vzoru iz tujine postavil prvi servis brezplačnih kartic FELIKS. V letu 2000 se mu je pridružil še drug brezplačni medij – revija PREMIERA – brezplačna revija o filmu, ki jo v posebnih stojalih lahko najdete po vsej Sloveniji. Izhaja enkrat mesečno v nakladi 40.000 brezplačnih izvodov. Leta 2001 se je v okviru medijskega oddelka ustanovil založniški oddelek, ki pod blagovno znamko Knjižna zbirka Premiera izdaja predvsem knjige s filmskega področja. Do leta 2005 je bilo izdanih več kot petdeset knjig. Tega leta smo začeli izdajati še tretji medij – BUKLA – revija o dobrih knjigah, ki s 30.000 brezplačnimi izvodi mesečno prispeva k širjenju bralne kulture ter promociji knjig in branja.  
 
Sedaj ima podjetje osemnajst zaposlenih v dveh oddelkih – tekstilnem in medijskem. V tekstilnem oddelku komercialisti skrbijo za uspešno prodajo izdelkov za promocijo. V medijskem oddelku tržniki koordinirajo prodajo oglasnega prostora v revijah Premiera in Bukla, uredništvo pa vsebinsko ureja obe reviji in skrbi za nove naslove v knjižni zbirki Premiera. Produkcija Feliks kartic pa se je v letu 2010 zaradi konkurence sodobnih medijev končala.